Ik ben verhuisd!

Als het goed is, wordt je binnen 6 sec. doorgestuurd. Zo niet, ga dan zelf naar TrafficWorks.nl. Ik zie je daar.

Retention Marketeer, bol.com, februari 2000 - februari 2004

on 12:10 a.m.


Hoofddoelstelling
Maximaliseren omzet per klant

Specifieke rol
-Opzetten loyaliteitsprogramma i.s.m. CRM Manager en extern bureau
-Ontwikkelen, coördineren en uitvoeren van Direct Marketing & Database Marketing campagnes: o.a. Email Nieuwsbrief, targeted Email Marketing acties o.b.v. aankoophistorie en Customer Life Cycle, bijsluiter bestellingen, telemarketing acties en incentive acties in combinatie met email/white mail
-Monitoren en analyseren effectiviteit van uitgevoerde campagnes

-Laten uitvoeren van klantanalyses en rapportages-Email Marketing campagnes coördineren (> 1 milj. emails per maand)
-Proces voor het te selecteren Email Marketing Systeem begeleiden

Aanvullende werkzaamheden

Ontwikkelen en coördineren van diverse campagnes op de site (o.a. Sinterklaas en Kerst)

Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor de nieuwsbrief- en couponfunctionaliteit van de website. Deelverantwoordelijk voor de winstgevendheid van klantsegmenten.