Hoofddoelstelling
Maximaliseren omzet per klant
Specifieke rol
-Opzetten loyaliteitsprogramma i.s.m. CRM Manager en extern bureau
-Ontwikkelen, coördineren en uitvoeren van Direct Marketing & Database Marketing campagnes: o.a. Email Nieuwsbrief, targeted Email Marketing acties o.b.v. aankoophistorie en Customer Life Cycle, bijsluiter bestellingen, telemarketing acties en incentive acties in combinatie met email/white mail
-Monitoren en analyseren effectiviteit van uitgevoerde campagnes
-Laten uitvoeren van klantanalyses en rapportages-Email Marketing campagnes coördineren (> 1 milj. emails per maand)
-Proces voor het te selecteren Email Marketing Systeem begeleiden
Aanvullende werkzaamheden
Ontwikkelen en coördineren van diverse campagnes op de site (o.a. Sinterklaas en Kerst)
Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor de nieuwsbrief- en couponfunctionaliteit van de website. Deelverantwoordelijk voor de winstgevendheid van klantsegmenten.
Posted in
werkervaring
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten